Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 7 stycznia 2017

Czerwone podkładki

Czerwone podkładki chociaż zostały zrobione specjalnie na Święta Bożego Narodzenia, to tak naprawdę będą używane przez cały rok.



Komplet składa się z sześciu podkładek zrobionych z włóczki Cotton Home. Każda podkładka ma ok 34 cm średnicy i jest to wielkość jaka wystarcza aby można było umieścić duży talerz i komplet sztućców.  



Włóczka Cotton Home idealnie nadaje się na podkładki  czy poduszki. Jest dość gruba i można ją usztywnić. Na jej  temat pisałam już wcześniej a osobom zainteresowanym podaje link kliknij tutaj


Takie podkładki nie tylko są ozdobą stołu ale także zabezpieczają go przed ciepłem i ewentualnymi uszkodzeniami blatu.



Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami proszę o kontakt na maila.

18 komentarzy :

  1. Bardzo ładne i przydatne podkładki:)
    pozdrawiam Noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne podkładki i w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, kolor to czerwień bożonarodzeniowa idealna na takie podkładki. Dużo zdrówka, szczęścia i pomyślności w Nowym Roku :-)

      Usuń
  3. Świetne. Nie znałam tej włóczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta włóczko to bawełna, z której nie da się zrobić swetrów za to idealnie nadje się na podkładki czy poduszki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

      Usuń
  4. Podkładki są śliczne. Nie wpadłam na to, by zrobić taki przydatny gadżet. Po przeczytaniu posta myślę już o tym, że zrobię taki podkładki. Dziękuję za inspirację. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz i cieszę się, że mogłam Ciebie zainspirować. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Są śliczne i uniwersalne :) będą piękną, użyteczną ozdobą na każdą okazję (i bez okazji również :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zamierzam z nich korzystać przez cały rok :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładny komplet :), świetnie się prezentuje na ciemnym tle stołu :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne podkładki. Przypomniały mi robótki mojej teściowej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne podkładki :) Bardzo ładnie wyglądają na ciemnym stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w planach mam już następne do zrobienia. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  9. Bardzo ładne podkładki, super wyglądają z tej bawełny. Jakiej grubości miałaś szydełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Użyłam szydełka 4 albo 4,5. Ja czasami sprawdzam na kilku słupkach którym szydełkiem mi się lepiej robi i które daje lepszy efekt. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń