Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 11 marca 2014

Wiosenny ażurowy szalik

Po tygodniowej przerwie zaczynam nadrabiać moje druciane prezentacje. Dzisiaj przedstawiam pierwszy zrobiony przeze mnie ażurowy szal.



Wzór, który wykorzystałam do zrobienia szala jest bardzo stary i pewnie wszystkim doskonale znany.



Na szal zużyłam 10 dag włóczki cieniowanej Linate Angora. Włóczkę kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży, w swojej strukturze ma cienki włos, który daje lekkie uczucie "gryzienia" mnie to jednak nie przeszkadza a szal bardzo chętnie noszę.


Wymiary szala nie są duże ok 43 cm szerokości i 147 cm długości. Pomimo wzoru ażurowego szal jest bardzo ciepły.


Więcej zdjęć znajdziesz w galerii Szale i chusty kliknij tutaj.
Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym szalem proszę o kontakt kasiabanaszczyk@gmail.com 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz