Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 22 października 2015

Ubranko dla psa

Za oknem coraz chłodniej, my ubieramy się coraz cieplej i próbujemy jak najlepiej przygotować się na zbliżającą się zimę. Jest to też dobry moment aby zadbać o zimową garderobę dla naszych czworonogów :-)





Jak już pewnie się domyślacie, znajoma poprosiła mnie o zrobienie na drutach ubranka dla swojego pupila :-) nie muszę dodawać, że to wyzwanie było dla mnie ogromną przyjemnością.


Ustaliłyśmy, że sweterek dla psa ma mieć golf, kolor dominujący to szary a na grzbiecie ma być wrobiony wzór kolorowych psich łapek w kontrastowych, odważnych kolorach. 


Robótkę po raz pierwszy robiłam w całości na drutach okrągłych. Zaczęłam od góry - golfu 


Nie wiem dlaczego do tej pory nigdy nie dziergałam metodą na okrągło. Robótkę robi się dość szybko a największym atutem jest to, że na koniec nie trzeba jej zszywać czyli omija mnie ta część, której tak bardzo nie lubię :-) 
Jest tylko jeden minus robienia na okrągło - wrabianie kolorowych wzorów. Przy tradycyjnej metodzie robótkę się obraca i kolorowa nitka zawsze jest po odpowiedniej stronie. Przy dzierganiu na okrągło kolorowa nitka zawsze zostaje na lewym drucie a dzierganie zaczynamy przecież od druta prawego. Troszkę musiałam pokombinować ale w końcu się udał i na sweterku dla Nupiego powstały kolorowe łapki :-)


Na spodniej stronie sweterka zrobiłam dwa rękawki na łapki, w kolorze o ton ciemniejszym niż całość.




Sweterek od spodniej strony jest też krótszy niż na grzbiecie.



Wzór na sweterek dla psa znalazłam na stronie Drops Design kliknij tutaj
Na całość zużyłam 100 g włóczki szarej Dora oraz niewielką ilość włóczki żółtej i czerwonej Yarn  Art Gold (z dodatkiem metalizowanej niteczki).



Zrobienie sweterka nie było tak trudne jak się obawiałam natomiast zrobienie zdjęcia czworonoga w nowym ubranku okazało się duuuużym wyzwaniem - uchwycenie naszego bohatera w obiektywie było prawie nie możliwe :-)

  
Osobom zainteresowanym podaje link do strony gdzie można kupić włóczkę Dora http://pasdam.pl/pl/c/Dora/194

Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila :-)

24 komentarze :

  1. Super ciuszek dla pieska,na pewno teraz nie zmarznie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję, że będzie mu cieplutko :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. heheh mojej psiurzycy też by sie takie wdzianko przydało. Świetnie prezentuje się psiak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do dziergania lub zamówienia ubranka :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudowny sweterek dla psinki :-) Wspaniałe kolorowe odciski łapek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, czworonóg chyba też zadowolony :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Ale czad :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no teraz o zbieram szczenę i to chyba długo ją będę zbierać, jesteś najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)))))))))))))))))))) Dziękuje, pozdrawiam cieplutko :-)))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  6. Przecudowne! Piesio jak i właścicielka na pewno zachwyceni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, właścicielka zadowolona na 100%. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jak takie cudo uszyć? ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione na drutach metodą prób i błędów aż w końcu osiąga się taki efekt. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Witam.Jak można zamówić taki sweterek dla pieska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam proszę o informacje na maila, jakiej rasy jest pies (chodzi mi o wielkość) oraz jakiego koloru ma być sweterek. Pozdrawiam i podaję maila: kasiabanaszczyk@gmail.com

      Usuń
  9. Jakie to jest sliczne!!! Mega naprawde!

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak w końcu ogarnełaś tą niktkę jak zostawała z lewej strony? Chcem coś wrobić i nie wiem jak to zrobić na okrągło

    OdpowiedzUsuń