Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 16 maja 2014

Szal wymarzony ptak

Szal dreambird czyli w polskiej wersji wymarzony ptak zachwycił mnie kilka miesięcy temu. Długo szukałam wzoru aż w końcu znalazłam forum i osoby, które podobnie jak ja zachwyciły się szalem i postanowiły go zrobić.



Poszperałam w swoich zapasach włóczek i okazało się że nie mam za dużego wyboru. Aby uzyskać odpowiedni efekt, pióra szala powinny być zrobione włóczką cieniowaną, natomiast tło wykonuje się z włóczki w jednym kolorze.


Szal jest bardzo czasochłonny. Natomiast sam wzór nie jest aż tak trudny jak się spodziewałam. Zużyłam bardzo dużo włóczki, dzięki czemu mój nowy otulacz szyi jest gigantycznych rozmiarów a najbliższa zima na pewno nie będzie mi straszna :-)



A tak się prezentuje na modelce, w tej roli moja mama.

 

 

Wymarzony ptak podobnie jak inne przeze mnie wykonane szale można obejrzeć w galerii z prawej strony: Moje prace wg kategorii, szale kliknij tutaj

Jeżeli któraś z moich prac przypadła Ci do gustu i jesteś nią zainteresowana napisz do mnie.

12 komentarzy :

  1. Piękne pióra, modelko zamieniasz pociąg na wysokie loty? ;D Kasia pilnuj piór, pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :-). Cisze się, że szal się podoba, piór jest tyle że rzeczywiście można odlecieć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! robi wrażenie , prawdziwy artyzm , niesamowity szal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :-). Ja sama jestem pod wrażeniem, szal jest bardzo czasochłonny ale warto poświęcić te godziny na dzierganie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten też ciekawy. Musiałabym się dokładnie przyjrzeć jak zdejmować oczka w ciemnej jak i jasnej włóczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ten szla jet trochę bardziej skomplikowany zarówno ciemną jak i jasną włóczkę przerabia się metodą rzędów skróconych.

      Usuń
  6. Witam posiada Pani może wzór na ten szal? Bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dwa tygodnie temu wirus usunął wszystkie pliki z mojego komputera. Proszę szukać na http://www.ravelry.com/ lub pod nazwą wymarzony ptak. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  7. Prawdziwe dzieło sztuki.Jestem pod zachwytem.Zawsze mi się ten szal podobał.Tylko nie umiem go zrobic.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jest robiony metodą rzędów skróconych. Nie jest aż tak trudny ale bardzo czasochłonny. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czy można gdzieś kupić wzór na szal w polskiej wersji językowej?







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że gdzieś na internecie wzór powinien być w polskiej wersji. Minęło sporo czasu od wydziergania tego szala i nie za bardzo pamiętam jak go zdobyłam.
      Pozdrawiam.

      Usuń