Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 17 lipca 2014

Symbole szydelkowe

Jako osoba początkująca w szydełkowaniu mam problem z rozszyfrowaniem niektórych symboli dot. oczek szydełkowych. Dlatego postanowiłam poszperać na internecie i ściągnąć kilka pomocy "naukowych" :-)

 

 

 

 

  

 




Jak zapewne zauważyliście są to skany różnych książek w tym także zagranicznych dlatego niektóre z symboli na poszczególnych tablicach będą się powtarzać. Mam nadzieję, że oprócz mnie komuś się to jeszcze przyda :-)
Źródło: Stylowi.pl, Pinterest.

5 komentarzy :

  1. Mnie się przyda mega bardzo :* dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, jak coś znajdę jeszcze to też wkleję na blogu :-)

      Usuń
  2. dziekuje sliznie , przyda sie napwno

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydało się! Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń