Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 3 października 2014

Świąteczna serweta

Dzisiaj się chwalę moim pierwszym świątecznym obrusem a raczej wielką serwetką :-) 


Serwetę zrobiłam z bordowej metalizowanej włóczki Kocurek z błyskiem, na specjalne życzenie mojej sąsiadki  - fanki moich robótek. 


Zanim przystąpiłam do szydełkowania miałam obawy czy włóczka będzie odpowiednim materiałem na tego typu rzeczy. Teraz mogę szczerze powiedzieć, że były nieuzasadnione. 



Dzięki zastosowaniu włóczki moja serweta jest przede wszystkim grubsza i większa a na pierwszy rzut oka przypomina obrusik z filcu. Rozmiar po naciągnięciu to ok 50 cm, muszę tu jednak zaznaczyć, że naciąganie na życzenie sąsiadki było minimalne.


Dla miłośników szydełka wzór umieściłam u góry w zakładce "Szydełko wzory".
Pozostałe osoby zainteresowane moimi robótkami proszę o kontakt na maila.

14 komentarzy :

  1. Śliczna serwetka. Patrząc na nią ma się wrażenie, że to już zaraz święta :). No i fajna ta włóczka, bardzo ładnie z niej wygląda robótka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Na szczęście święta będą dopiero za 2,5 miesiąca więc jest jeszcze trochę czasu na świąteczne robótki. Włóczka, którą użyłam to Kocurek z błyskiem, idealna na Boże Narodzenie, lekko połyskująca.

      Usuń
  2. Śliczna serwetka. Bardzo ciekawy świąteczny wzorek. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wzór znalazłam an internecie i można sobie u mnie pobrać :-)

      Usuń
  3. Piękna serwetka,nie przypuszczałam że z wełny wychodzą tak piękne dzieła :) wzorek zapisałam,dziękuję, kiedyś zrobię sobie taką.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ja lubię eksperymentować a szydełkować nauczyłam się dopiero w czerwcu :-)

      Usuń
  4. Wygląda przepięknie.Będzie wspaniałą ozdobą Świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta serweta była moim jednym wielkim eksperymentem, który okazał się strzałem w dziesiątkę :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Prześliczna! Bardzo mi się podoba w takim świątecznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurce muszę kiedyś spróbować z wełny. Jakoś zawsze mam obawy, że wełniana serwetka będzie ciężka, a tu prosze jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, im włóczka bardziej szorstka i sztywna tym lepiej później się prezentuje. Pozdrawiam :-)

      Usuń