Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 26 listopada 2014

Śnieżynki zawieszki do okna :-)

Postanowiłam zrobić na próbę zawieszki do okna w kształcie śnieżynek - taki świąteczny akcent na wystrój naszych okien.


Śnieżynki wykonałam z dość grubej włóczki - sznurka Tena Madame Tricote w kolorze czerwonym i jasny beż.



Moje zawieszki są dość duże mają ok 22 cm długości co widać na zdjęciu niżej. Obok śnieżynki umieściłam szydełko, które ma obrazować rozmiar moich robótek.


Wzór na śnieżynki znalazłam na youtube kliknij tutaj. Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami proszę o kontakt na maila.

10 komentarzy :

  1. tez się przymierzałam do takich zawieszek, ale chyba sobie odpuszczę w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te zawieszki robi się bardzo szybko więc może warto spróbować, pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Dziękuję, szybko się robi te śnieżynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i subtelne :) W moim klimacie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, świetnie sprawdzają się jako zawieszki do okna :-) Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  4. Mam bardzo podobne, ale z cienkiego kordonka, dlatego są dużo mniejsze. Te są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić je z bardzo grubego kordonka albo z włóczki Coton Home. Pozdrawiam :-)

      Usuń