Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 3 kwietnia 2016

Bransoletka i naszyjnik - komplet z koralików TOHO


 Naszyjnik i bransoletka to mój najnowszy pomysł na prezent.



Całość zrobiłam z koralików Toho w rozmiarze 3 mm.



Tym razem użyłam koralików w czterech kolorach:
- TR-08-121 Opague-Lustered White
- TR-08-49 Opaque Jet
- TR-08-31 Silver-Lined Rosaline (mój ulubiony kolor)
- Tr-08-21 Silver-Lined Crystal



Naszyjnik ma ok 50 cm długości, co pozwala także nosić go jako bransoletkę, wystarczy tylko podwójnie owinąć go wokół nadgarstka.



Komplet zapakowałam w kontrastowe czerwone pudełko z czarnym wypełnieniem co dodatkowo uwypukliło kolor naszyjnika i bransoletki.







Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

3 komentarze :

  1. Prześliczny komplecik. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent. Bardzo elegancko ten komplecik wygląda.
    Pozdrawiam wiosennie Dorota

    OdpowiedzUsuń