Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 16 kwietnia 2017

Szydełkowe pisanki i życzenia :-)

W tym roku niestety nie miałam za wiele czasu na przygotowania świąteczne a co za tym idzie moje robótki zostały zepchnięte na dalszy plan. Jedyne co udało mi się zrobić to kilka czapeczek na pisanki, które się rozeszły wśród znajomych błyskawicznie i nie miałam możliwości sfotografowania ich.

Za to mogę się pochwalić kilkoma pisankami zrobionymi na szydełku, które uwaga zrobiłam na początku stycznia :-)




Część z nich zapakowałam w koszyczek owinęłam celofanem i podarowałam znajomy. Natomiast sobie zostawiłam zaledwie  kilka sztuk. 
Moje pisanki ozdobiłam kokardkami  i małymi kwiatuszkami.




Moi drodzy wszystkim moim sympatykom i nie tylko im, wszystkim moim obserwatorom i znajomym życzę

SPOKOJNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT 
SPĘCZONYCH W RODZINNEJ ATMOSFERZE
Z DALA OD TROSK I NIEPOKOJÓW

Miłego świętowania :-)

4 komentarze :