Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 3 maja 2019

Chusta Happiness

Najwyższa pora przedstawić Wam moją konkursową chustę Happiness.


W kwietniu brałam udział w konkursie organizowanym przez Marlenę Błaszczyk CAL Happiness, który polegał na wspólnym dzierganiu chusty z dowolnej włóczki wg wzoru Pani Marleny.


Dla osób, które brały udział w zabawie i w terminie do 27.04 zgłosiły swoje chusty do wygrania  były cudowne włóczki Kokonki. Nagrodzone zostały trzy osoby, które dostały najwięcej głosów.


Niestety nie udało mi się wygrać wymarzonej włóczki ale za to zajęłam zaszczytne 5 miejsce na 75 zgłoszonych prac :-)


Za udział w konkursie tak jak wszyscy uczestnicy otrzymałam rabat w wysokości 10% na zakup włóczek z którego oczywiście skorzystałam.


Dziękuję Marlenie Błaszczak za super zabawę i czekam z niecierpliwością na kolejną. Osoby, które chciałyby zrobić sobie taką chustę mogą wzór nabyć odpłatnie na stronie https://www.facebook.com/Marlenaszydelkiem/?ref=br_rs


Do zrobienie tej chusty użyłam włóczkę Flowers firmy YarnArt o długości 1000 m. Ta długość włóczki starcza na zrobienie chusty z krótszym zakończeniem.


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami proszę o kontakt na maila.

8 komentarzy :

  1. bardzo ładna chusta mam dwie szydełkowe ,ale preferuję chusty na drutach takie bardzo cieniutkie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na drutach też robię chusty ale tym razem miałam ochotę "na szydelko". Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przecudna chusta. Kolorki wspaniałe. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, zamówiłam nowe włóczki w bajecznych kolorach powinny za niedługo do mnie dotrzeć. Na moim blogu bedzie kolorowo. Pozdrawiam.

      Usuń