Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 21 września 2021

Szydełkowy miś

Mam i swoją zabawkę ja :-)    
Od dłuższego czasu podziwiałam na internecie włóczkowo-szydełkowe zabawki wykonane przez miłośniczki handmade. Niektóre są naprawdę pięknymi dziełami sztuki i wzbudzają zachwyt nie tylko u dzieci. W końcu przyszedł czas i postanowiłam spróbować swoich sił w szydełkowaniu maskotek. Po kilku godzinach spędzonych w internecie znalazłam wzór, który nie wydawał mi się zbyt skomplikowany. Z moich zapasów włóczkowych wyszperałam włóczkę, która wydawała mi się odpowiednia do tego projektu (a tak przy okazji z tej samej włóczki kiedyś zrobiłam ciepły sweter dla mojej mamy, teraz będzie miała misia do kompletu :-) kliknij tutaj). Po kilku godzinach szydełkowania powstał miś.










Mój pierwszy szydełkowy miś nie jest olbrzymem ale też nie jest tak mały, że mógłby się zmieścić w dłoni. Od czubka ucha do końca nogi ma ok 27 cm długości. Za to radość z nowego hobby i misia nie da się zmierzyć w centymetrach. Jeżeli ktoś jest zainteresowany moimi pracami proszę o kontakt w komentarzach.

4 komentarze :

  1. Super misiek. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak. Na pewno ucieszy jakiegoś maluszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miś naprawdę jest bardzo słodki i mam nadzieję że znajdzie swojego małego właściciela. Pozdrawiam :-)

      Usuń