Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 24 czerwca 2024

Świeczki - moje nowa pasja

Mam swoją nową pasje czy też hobby. 
A mianowicie zaczęłam zabawę z woskiem sojowym i stawiam pierwsze kroki w robieniu świec sojowych zalewanych. 
Jest to zupełnie coś innego niż robiłam do tej pory i w żaden sposób nie jest powiązane 
z włóczkami. 
Szczerze nie mam żadnego doświadczenia w robieniu świec. 
Jestem samoukiem, szukam przydatnych informacji na intrenecie, 
podglądam innych i metodą prób i błędów powstała moja pierwsza świeca na Dzień Mamy.










4 komentarze :

  1. Piękna świeca. Następne na pewno też wspaniale się zapowiadają. Wyobrażam sobie, że pięknie pachną, tak jak apetycznie (dosłownie) wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, pachnie różą. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ależ piękna świeca. Pełen podziw. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, jestem w trakcie zalewania następnej świecy. Pozdrawiam :-)

      Usuń