Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 10 sierpnia 2021

Letnio jesienna chusta w liście

Po dłuższej przerwie zaczynam na blogu umieszczać swoje prace, które albo powstały jakiś czas temu ale dopiero się "robią" :-) Dzisiaj zaprezentuję Wam letnio-jesienną chustę w liście zrobioną na drutach z kokonka w bardzo ciekawych kolorach paproci, limetki, kurkumy i koniaku, który można kupić tutaj https://kokonki.pl/



Na zrobienie tej chusty zużyłam 1200 m włóczki. Chusta wyszła dość duża, dłuższy bok ma ok 208 cm natomiast dwa krótsze boki po ok 135 cm każdy. 









Wzór na liście, który wykorzystałam nie jest skomplikowany jednak wymaga odrobinę skupienia, szczególnie jeśli ktoś tak jak ja nie lubi ażurków :-)



Przy okazji bardzo chciałam podziękować mojej koleżance Alinie za udzieloną pomoc w robieniu zdjęć i okazane wsparcie i cierpliwość 💝💓💝. Bardzo dziękuję. 

6 komentarzy :

  1. Cudowna, listki to ostatnio mój ulubiony motyw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna chusta. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam napisać, że jest Pani niesamowita!Talent przeogromny. Podziwiam ludzi z pasją, a Pani ją ma i prezentuje w wyjątkowy sposób. Życzę dużo zdrowia i wielu udanych projektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) również życzę dużo zdrowia :-)
      Pozdrawiam

      Usuń