Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 24 sierpnia 2021

Haft krzyżykowy puma

Pamiętacie moją krzyżykową wyszywankę, którą kupiłam dawno  temu na aliexpress? Jeśli nie to kliknijcie tutaj :-)  http://welnomaniaczka.blogspot.com/2018/05/haft-krzyzykowy.html

Skończyłam ją wyszywać jakiś czas temu ale dopiero dzisiaj znalazłam czas żeby Wam ją zaprezentować. Postawiłam 34 969 krzyżyków  w 25 kolorach w rozmiarze 40 cm x 40 cm i zajęło mi to dużżżżo czasu. 

Efekt końcowy bardzo mnie zadawala w rzeczywistości kolory prezentują się znacznie lepiej niż na zdjęci a wyszywanka do złudzenia przypomina zdjęcie. 




Moja pracę postanowiłam zgłosić do sierpniowego wyzwania w Szufladzie  "Zwierzęce" https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2021/08/wyzwanie-sierpniowe.html 


A Wam jak się podoba moja kilku miesięczna praca? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

10 komentarzy :

  1. Przepiękny haft!!! Rzeczywiście obraz wygląda jak zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, warto było poświęcić czas na wykonanie tego obrazu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haftowany obraz. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞💗💗

    OdpowiedzUsuń
  4. ileż to pracy, ale efekt wow! Witamy w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, pracy było naprawdę dużo natomiast zadowolenie z osiągniętego celu jest jeszcze większe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja;) podziwiam ogrom pracy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo imponująca praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń