Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 18 kwietnia 2014

Przygotowania do świąt :-)

Przygotowania do świąt są zazwyczaj męczące i robione w wielkim pospiechu. Ja w tym roku postanowiłam, do tych przygotowań dodać odrobinę humoru i przygotowałam wesołe kolorowe ubranka na pisanki.



Od dwóch dni dziergałam małe czapeczki w różnych kolorach. Każda z czapek została ozdobiona pomponem.


Jest to nie tylko świetna zabawa i sposób na świąteczne upominki dla znajomych - moje czapeczki już mają swoich nowych właścicieli ale także okazja do wykorzystania resztek włóczek. 


Moje pisanki wyglądają w tym roku tak.



A koszyczek wielkanocny na razie z samymi pisankami prezentuje się w ten sposób.



Zdjęcia czapeczek na pisanki wędrują do galerii "wydziergane dla domu".

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz