Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 4 kwietnia 2014

Szal w liście złoto - brązowy

Złoty szal w brązowe liście to wiosenna wersja wcześniej prezentowanych przeze mnie zimowych szali w liście w różnych zestawach kolorystycznych.



Szal ten zrobiłam dla mojej mamy kilka miesięcy temu (zdjęcie poniżej prezentuje szal w trakcie dziergania). 


Szal jest nie tylko cieńszy od jego poprzedników ale także troszkę mniejszy. Do jego wykonania zużyłam 10 dag włóczki Kotek z błyskiem w kolorze złotym i około 6 dag włóczki tego samego rodzaju w kolorze brązowym.



Niestety zdjęcia nie oddają pełnego uroku tego szala a mianowicie
delikatnego połyskującego efektu. Włóczka jest akrylowa z dodatkiem nici metalizowanej również w kolorze złotym dzięki czemu szal delikatnie błyszczy.

 


Szal ma długość ok 180 cm i w najszerszym miejscu ok 49 cm.
Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym szalem proszę o kontakt.

2 komentarze :

  1. Bardzo mi się podobają tego typu szale. Ciekawa jestem czy zaczyna się je od strony najdłuższej, czy też najkrótszej i jak zaokrąglać te brązowe brzegi.
    Czy mogłabyś mi służyć radą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Szal zaczyna się od 3 oczek. W każdym rzędzie nieparzystym (strona prawa) na początku robi się z jednego oczka dwa, w rzędach parzystych zaczyna się od przerobienia dwóch oczek razem na prawo a kończy rząd zrobienie dwóch oczek z jednego. Brązowe zaokrąglone brzegi to przypadek wynikający ze złej interpretacji wzoru. Pozdrawiam :-)

      Usuń