Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 12 maja 2014

Etui na komórkę

Dzisiaj prezentuję robótki mniej czasochłonne ale za to przyjemne do wykonania. Jest to też sposób na wykorzystanie różnych resztek włóczek, których zaczyna przybywać i przybywać ..... :-)


 

Moja dobra znajoma poprosiła mnie o zrobienie etui na komórkę w kolorze czerwonym.  Zabrałam się do pracy, na wzór wybrałam moje ulubione sploty warkoczy. Całość wykończyłam koralikiem i łańcuszkiem wykonanym z włóczki dzięki czemu etui można szybko zamykać co dodatkowo zabezpiecza komórkę przed wypadnięciem.


Zachęcona efektami swojej pracy postanowiłam zrobić drugie etui w innym kolorze i z innym wzorem. Tym razem wybrałam włóczkę szarą do której dodałam czerwone wykończenie.

 

 

Etui jest wykonane z przyjemnej w dotyku włoczki, dzięki czemu stanowi ochronę przed ewentualnymi zarysowaniami :-)

Zdjęcia wędrują do galerii "Wydziergane dla domu". Dodatkowo wszystkie moje robótki zostały uporządkowane i przypisane do etykiet: Moje prace wg kategorii, dzięki czemu osoby zainteresowane moimi pracami będą mogły łatwiej i szybciej wyszukać konkretną robótkę.
Moje prace wg kategorii, znajdują się w kolumnie z prawej strony - zachęcam do korzystania.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz