Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 15 sierpnia 2014

Szydełkowy obrus

Dzisiaj się chwalę moim pierwszy obrusem szydełkowym. Po kilku podkładkach postanowiłam zrobić coś bardziej ambitnego czyli obrus.   



Obrus został zrobiony z białego kordonka, szydełkiem nr 2,5 (zaczynam używać coraz cieńszych kordonków i coraz mniejszych szydełek).




Jestem zaskoczona ilością kordonku jaki zużyłam i czasem jaki musiałam poświecić na zrobienie tego dzieła. Wydawało mi się, że szydełkowe robótki robi się znacznie szybciej, na dodatek nie zdawałam sobie sprawy z tego, że trzeba mieć naprawdę dużą szpule kordonka na taki jeden obrus. Obrus ma rozmiary 57 cm na 57 cm.



Wzór znalazłam na internecie. Osoby zainteresowane moimi pracami proszę o kontakt.
Natomiast wszystkie osoby szydełkujące zapraszam po wzór do zakładki u góry "Szydełko - wzory" kliknij tutaj

5 komentarzy :

  1. super obrus, naprawdę masz talent ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zapraszam na kawę w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej :-)

      Usuń
  2. This piece of writing is truly a nice one it helps new net viewers,
    who are wishing for blogging.

    my web site :: Judy Neinstein in 2011 - Www.Wattpad.com -

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wykonanie i efekt. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szydełkowania zaczęłam się uczyć dopiero 2 miesiące temu i jak czytam takie wspaniałe komentarze to z radości unoszę się aż pod sam sufit :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń