Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 14 września 2014

Sukienka z motylkami

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moją najnowsza pracę, którą zrobiłam na prośbę mojej koleżanki - białą sukienkę z motylkami. Do tej pory zrobiła dwie sukienki jedną z truskawkami a drugą z biedronkami kliknij tutaj i kliknij tutaj.


Sukienkę zrobiłam tradycyjnie z białej włóczki Dora, która idealnie nadaje się na dziecięce ubranka. Zarówno z przodu jak i z tyłu na sukience przyszyłam po sześć  szydełkowych motylków.

 

Motylki zrobiłam z czerwonej i żółtej włóczki na szydełku wg schematu znalezionego na Pinterest (schemat można znaleźć w zakładce u góry "Szydełko - wzory")


Sukienka wyszła mi troszkę większa niż planowałam. Jeżeli jesteś zainteresowana, którąś z moich prac bardzo proszę o kontakt :-)

4 komentarze :

  1. Śliczna sukieneczka. Motylki bardzo ją ożywiły. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, sukienka tak się spodobała, że zostałam poproszona o zrobienie do niej sweterka rozpinanego :-)

    OdpowiedzUsuń