Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 21 września 2014

Sweterek z brązowym misiem

Pora zaprezentować kolejny sweterek z misiem, zrobiony dla kilkumiesięcznej dziewczynki (mam nadzieję że bobas za bardzo nie urósł i sweterek nie okaże się za mały).


Sweterek został zrobiony z włóczki Dora. Dla ożywienia kolorystyki na dole z przodu, tyłu i rękawkach zrobiłam czerwono - żółte pasy.



Misiu został ozdobiony żółtą kokardą zrobioną na szydełku a oczy, buzię i nos wyszyłam.


Całość uzupełniają małe efektowne kolorowe guziczki w kształcie kredek.


Pomysł i wzór na ten sweterek znalazłam w starym wydaniu gazetki: Moda dla maluśkich, Sandra zeszyt specjalny nr 1/94.
Sweterek zrobiony jest w rozmiarze 68/74, wykonany drutami nr 3,5
Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami proszę o kontakt na maila: kasiabanaszczyk@gmail.com

8 komentarzy :

  1. Bardzo ładny sweterek, a misio uroczy :). Fajny pomysł z kredkowymi guzikami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, kredki są super muszę znowu kupić kilka takich guziczków na zapas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie, kurcze dla mnie to czarna magia a tak chciałbym też zrobić taki dla milusińskich z mojej rodzinki :( ale jakoś mnie to przerasta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, sweterki z kolorowymi aplikacjami są proste do zrobienia jedna strona oczka prawe druga strona oczka lewe.

      Usuń
  4. Przesłodki sweterek;)
    misio jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, trochę kolorowej włóczki, dwa druty i można wyczarować takie cuda ;-) pozdrawiam

      Usuń