Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 3 stycznia 2015

Biały obrus

Najwyższa pora zaprezentować moją nową pracę, tym razem szydełkową.


Obrus powstał pod koniec zeszłego roku jednak ze względu na przygotowania do świąt i robótki świąteczne dopiero teraz doczekał się swojej prezentacji :-)



Obrus został zrobiony na specjalne zamówienie na prezent urodzinowy a dzięki drobnym kwiatuszkom na obrzeżu nabrał klimatu wiosennego.



Do zrobienia tego obrusu wykorzystałam kordonek Perle 5 producenta Madame Tricote oraz szydełko nr 2 mm. Szerokość obrusa ma ok 70 cm.



Tradycyjne osoby szydełkujące wzór znajdą u góry w zakładce "Szydełko - wzory" kliknij tutaj. Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

18 komentarzy :

  1. Kwiatki dodały ślicznemu obrusikowi więcej urody !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten obrus. Mam z tego wzoru serwetkę 40cm, bo uwielbiam dłubać mikro szydełkiem. Ale widzę że taka praca w słusznym rozmiarze robi większe wrażenie. No i kwiatki robią wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, widziałam Twój i wydaje mi się ze mikro szydełko daje bardzo ciekawy efekt. Ja dopiero w tym roku nauczyłam się szydełkować i podziwiam wszystkie osoby które używają cieńszych szydełek poniżej 1 mm. Twój obrus ma bardziej wyraźny wzór co mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Piękny, ponownie piękna pracą zachęcasz do szydełkowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się tak zakochałam w szydełkowaniu że zaczęłam bardzo zaniedbywać druty ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. sliczny, prawdziwie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrusik, śliczny wzór i perfekcyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Miło jest czytać takie komentarze zachęcają do dalszej pracy. Serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  6. prześliczny! ile motków włóczki zużyła Pani do jego stworzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje niestety nie pamiętam ile zużyłam kordonka. Ja kupuje duże kordonki Maxi Madame Tricot na pewno jeden nie starczy. Pozdrawiam

      Usuń
  7. co zrobić żeby taki obrus miał 140 cm? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować zrobić z grubszego kordonka ale nie wem czy aż tyla uda sie naciągnąc. Pozdrawiam

      Usuń