Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 29 maja 2015

Święto dziergania



Moi drodzy czy wiecie, że w połowie czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych?

Z tej okazji Siemianowickie Centrum Kultury w dniu 28 czerwca 2015 r. dzierganiem pod chmurką  wita lato. Zaczynamy o godz. 15 w SCK Parku Tradycji przy ulicy Orzeszkowej 12. 

WSTĘP WOLNY DLA WSZYSTKICH. 

Święto w plenerze będzie obchodzone hucznie a zabawa będzie trwała do godz. 19. W tym czasie zaplanowano:
  • wełniany kiermasz
  • wystawa pt. "Szydełkowa Moda"
  • dla najmłodszych - spektakl "Baśń o zaklętym kaczorze" Teatr Domino (w budynku) - wstęp 7 zł
  • sznurkowe zabawy i animacje dla dzieci
  • warsztaty i pokazy rękodzieła (przędzenie na kołowrotku, szydełkowanie, koronka klockowa, druty, tkanie)
  • maraton dziergania z nagrodami  
  • akcja Yarn Bombingowa - wełniane graffiti
  • koncert zespołu Konopians


Wszystkich zainteresowanych, miłośników rękodzieła a przede wszystkim dziergających zapraszam ;-) 

2 komentarze :

  1. Jaka szkoda że mam daleko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :-( Ja mam nadzieje że będzie super zabawa. To pierwsze takie święto w moim mieście. Potwierdziłam swój udział, razem ze mną będzie moja dziergająca paczka. Pozdrawiam ;-)

      Usuń