Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 12 września 2015

Włóczkowy prezent od Aspen Yarn

Chciałam się dzisiaj pochwalić nowi włóczkami jakie dostałam do przetestowania. Radość ogromna ponieważ są to dla mnie same nowości włóczkowe, producentów kompletnie mi nieznanych.  



Włóczki są różnorodne co do grubości i składu natomiast kolory bardzo stonowane od beżu, szarości  po ecru i niebieski.



Wszystkie włóczki dostałam od sklepu z wełnami i włóczkami Aspen Yarn, który docenił mojego bloga i moje praca a przede wszystkim moje "maniakalne" podejście do włóczek.



Aspen Yran ma swoją siedzibę w Kędzierzynie Koźlu. Ich atutem jest to, że są importerami włóczek najlepszych producentów z całego świata i jak zapewniają w najniższych cenach. Ja od kilku dni nie mogę oderwać się od komputera i ich strony zresztą sami zobaczcie te śliczności kliknij tutaj.

Jako pierwsza na druty najprawdopodobniej powędruje Fashion Romance firmy Rico Desing. Barrrrdzo cieniutka włóczka 25 g = 250 m.



Spójrzcie na kolory po prostu cudo. Jak tą włóczkę zobaczyła od razu zamarzyła mi się chusta lub szal mgiełka.  Obecnie sklep Aspen Yarn ma 20% rabat na włóczki od Rico Design. Wszystkim osobom zainteresowanym podaje linka do włóczek tego producenta http://www.aspenyarn.pl/product/producerList/url/rico-design/manual/1


Od Aspen Yarn otrzymałam także włoską włóczkę Twist 31 producenta Laines du Nord, która jest znacznie grubsza 100 g =125 m.



Kolor tej włóczki w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy. Wszystkim zainteresowanym podaję linka - włóczki producenta Laines du Nord także można obecnie kupić w promocji -20%.
http://www.aspenyarn.pl/product/producerList/url/laines-du-nord/manual/1

Dodatkowo otrzymałam śliczną włóczkę beżową Fantomas producenta Lang Yarns, którą zamierzam przerobić na sweter dla siebie (wreszcie zrobię coś dla siebie i to z takiego luksusu)


Jako ostatnią dzisiaj prezentuję Wam włóczkę Ciao Trunte w kolorze ecru producenta Hjerte Garn, która jest przeznaczona głównie na ubranka dla dzieci.



Na tema poszczególnych włóczek ich zalet i wad będę pisać w osobnych postach podczas prezentacji moich prac. Dla mnie jest to nie tylko przyjemność ale także ogromne wyzwanie. Z włóczek tych chcę wyczarować rzeczy, które nie tylko będą się dobrze prezentować ale także oddawać swój urok.  

Na sam koniec mam niespodziankę dla miłośników (i nie tylko) akcesoriów firmy Knit Pro. Sklep Aspen Yarn ma aktualnie  10% rabat na wszystkie akcesoria tego producenta. Ja jako fanka Knit Pro polecam :-) kliknij tutaj

22 komentarze :

  1. To musi być bardzo przyjemnie dostać do testowania takie smakowite kłębuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takiej maniaczki włoczek jak ja to jest raj, Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. no to do wiosny na brak zajęcia chyba nie będziesz narzekała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na brak zajęć nie ale na brak czasu na pewno tym bardziej, że mam inne jeszcze włóczki do testowania :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne kolory, oraz struktury włóczek. Też bym się cieszyła z takiego prezentu do testowania. Podziwiam osoby, które lubią eksperymentować.Przeglądając te włóczki przychodzą mi pomysły na robótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie przemyśleń co z tych cudeniek może powstać. Uwielbiam takie niespodzianki - prezenty dla mnie to jest super wyzwanie. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń z testowania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno podzielę się opinią jedno mogę już dzisiaj napisać, włóczki są bardzo przyjemne w dotyku.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Raj Wełnomaniaczki nic dodać nic ująć po prostu mój świat. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Czekam na efekt testowania ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak się dzierga z tych włóczek :-) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Jakie wspaniałości, sama słodycz
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczki są super, mam je porozkładane na kanapie i nie mogę się napatrzeć. mam już pierwsze plany co do nich. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  8. Piękne włóczki, aż chce się dziergać. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mnie kusi żeby już zacząć z nich robótki. Aktualnie kończę bolerko dla mojej mamy więc musza jeszcze chwilkę poczekać :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. same cudenka! ciekawa jestem, jaki bedzie efekt koncowy planowanych dziergadel ;d
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cudeńka to mało powiedziane zachęcam do zapoznania się z ofertą Aspen Yarn. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jakie cudne niteczki... wspaniały materiał do testowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jestem na etapie szukania odpowiednich wzorów i sama jestem ciekawa co ostatecznie mi wyjdzie, Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń