Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 20 grudnia 2015

Szydełkowe dzwonki na Boże Narodzenie

Dzisiaj Wam zaprezentuję część mojej dzwonkowej kolekcji jaką zrobiłam na tegoroczne święta.


Jak już zauważyliście dzwonki są różnych kształtów, różnej wielkości i zrobione z różnych kordonków. Te największe z tyły mają ponad 10 cm wysokości i zrobione są z włóczki Cotton Home.


Te mniejsze dzwonki robiłam z kordonka Maxi Madame Tricot oraz z kordonka Perle 5, dzięki czemu moje dzwonki mają rożną wielkość nawet przy wykorzystaniu tych samych wzorów. 


Na zdjęci widać najlepiej rozpiętość w rozmiarach :-)


Wszystkie wzory znalazłam na internecie i jeżeli jesteście zainteresowani zrobieniem sobie takich dzwonków to zapraszam do zakładki u góry "Szydełko-wzory" kliknij tutaj.





Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami to bardzo proszę o kontakt na maila :-)

4 komentarze :

  1. Śliczne dzwoneczki :-) Piękne kolory i wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - świetne dzwoneczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzwoneczki. Piękne wzory.Wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń