Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 17 stycznia 2016

Koraliki TOHO + kordonek + szydełko = bransoletki

Nabieram coraz lepszej wprawy w robieniu koralikowo-szydełkowej biżuterii a co za tym idzie wybieram coraz bardziej skomplikowane wzory i coraz mniejsze koraliki.


Bransoletka na zdjęciu została zrobiona z koralików w rozmiarze 2,2 mm, w kolorze Inside Color Grey/Magenta Linded TR-11-1076 oraz z koralików białych Opaque-Lustered White TR-11-121.



Wzór znalazłam na Pintereście, wydał mi na tyle ciekawy, że postanowiłam go wypróbować.




Moja druga bransoletka, którą dzisiaj Wam prezentuje zrobiona jest koralików w rozmiarze 3 mm.


Trzy kolory złoty, bursztynowy i biały w połączeniu ze sobą dały bardzo ciekawy efekt. 


Wzór jest dość prosty, jedno okrążenie ma 8 koralików a kolory nie przeplatają się między sobą w skomplikowany sposób.


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt  na maila :-)

6 komentarzy :

  1. Śliczne bransoletki :-) Pierwsza podoba mi się najbardziej! Wolę takie z mniejszych koralików, no i fiolet jest jednym z moich ulubionych kolorów ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :) Najbardziej podoba mi się ta ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, złoto ma to do siebie że prezentuje zawsze się bogato :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudowne bransoletki. Śliczne kolory.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń