Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 3 stycznia 2016

Urodzinowo - świąteczny upominek :-)

Szydełkowe podkładki oraz szydelkowo-koralikową bransoletkę taki upominek przygotowałam dla mojej koleżanki z okazji urodzin i świąt.


Podkładki zostały zrobione z bardzo miękkiej i przyjemnej włóczki w kolorze niebieskim. Całość dla rozjaśnienia została dookoła obrobiona kolorem białym :-)






Do kompletu podkładek dołączyłam koralikowo-szydełkową bransoletkę. Jest to moje nowe hobby, które całkowicie mnie pochłonęło ;-)



Bransoletkę zrobiłam z  koralików TOHO 3mm w kolorze srebrno-niebieskim (TH 08-25 i TH 08-21)



Dominującym kolorem upominku jest niebieski - ulubiony kolor mojej koleżanki Agnieszki. Muszę się pryznać, że robienie tego typu prezentów pod indywidualne upodobania osoby obdarowywanej sprawia mi wielka frajdę :-)


Przy okazji Aguś dziękuję za filiżankę dzięki gazetom i cukierkom dotarła w całości :-)



Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila :-)

9 komentarzy :

  1. Urocze prezenciki, też lubię taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorystyką trafiłam na 100%, mam nadzieję że prezent mojej koleżance się spodobał :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zestaw w moich kolorkach :P piękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klimaty, podstawki wyszły super

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny prezent! kolezanka na pewno bedzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty przygotowałaś :-) Wspaniałe podkładki i cudna bransoleta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń