Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 1 maja 2016

Szara chusta w liście

Dzisiaj zaprezentuję Wam chustę którą zrobiłam dla mojej koleżanki. 



Wzór zapewne już znacie z mojego wcześniejszego posta kliknij tutaj. Jednak tym razem zastosowałam inną włóczkę a brzeg postanowiłam wykończyć w bardziej fantazyjny sposób.



Całą chustę zrobiłam z włóczki Dora Madam Tricot, która idealnie nadaje się na tego typu robótki. Włóczka jest miękka i przyjemna w dotyku. Brzeg wykończyłam tą sama włóczką tylko w innym odcieniu, dzięki czemu powstał bardzo fajny kontrast.


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

8 komentarzy :

  1. Rewelacyjna. Czy dużo czasu zajęło wykonanie tak przepięknej chusty. Zaczęłam od mniejszych rozmiarów. Musi trochę upłynąć czasu, żebym mogła rozpocząć dużą robótkę. Teraz jest wiosna jednym słowem okres na prace w ogródku. Druga moja pasja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się znów powtórzę ale tutaj u Pani inaczej się po prostu nie da - cudooooo!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna chusta, powtórze za moja poprzedniczką: cudo:-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Przepiękna chusta :-) Wspaniały wzór liści i doskonałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń