Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 9 października 2016

Czarne mitenki

Mitenki to moja propozycja  w sam raz na obecną porę roku i pogodę za naszymi oknami . Są bardzo praktyczne i pomagają nam chronić nasze dłonie przed chłodem.


Mitenki zrobione są z czarnej włóczki Dora.  Są dość długie mają ok 40 cm długości a to dlatego, że będą noszone do kamizelki więc otulać będą nie tylko dłonie ale także przedramiona. 


Dla ozdoby na środku mitenek wydziergałam warkocz. Doskonale wiecie, że robienie samych oczek lewych i prawych po pierwsze jest nudne a po drugie mało efektowne ;-)


Są to pierwsze mitenki jakie zrobiłam i nie ukrywam że skorzystałam z pomocy innej blogerki, która w bardzo czytelny i prosty sposób opisuje jak zrobić w mitenkach kciuk.


Osobom zainteresowanym podaje link do strony z opisem kliknij tutaj. Droga Antosiu bardzo dziękuje za inspiracje i pomoc :-)


Osoby zainteresowane moimi pracami proszę o kontakt na maila.

11 komentarzy :

  1. Bardzo fajne mitenki. Bardzo lubię taki dodatek. Na jesień jak znalazł. Też kiedyś robiła takie mitenki. Były bardzo podobne. Powędrowały w świat. Chyba jeszcze takie wydziergam, ale tym razem dla siebie.
    http://wharmonii.blogspot.com/2015/12/czarne-mitenki-z-weny-handmade.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na mitenki. Ja też aktualnie siedzę nad mitenkami, z tym, że wykombinowałam inny sposób. Jak wykończę, to pokażę. Póki co prototyp wygląda obiecująco. Gdy uporam się ze swoimi, to zrobię tym wzorem i porównam. Już widzę, że u mnie kciuk będzie wyższy.
    Pozdrawiam i życzę dużo ciepełka w łapki, bo ogrzane łapki, to sprawne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne, ten warkocz na srodku wspaniale zdobi Twoje mitenki :) wlasnie robie moja pierwsza czapke na drutach kto wie moze po niej skusze sie na mitenki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziergam rękawiczek, mitenek. Palce odmawiają mi posłuszeństwa. Tym bardziej podziwiam. Twoje sa śliczne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, faktycznie na chłodne, ale jeszcze nie mroźne dni sprawdzają się super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń