Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 3 października 2016

Okrągła serwetka zrobiona na szydełku

Kordonek Maxi firmy Madame Tricot, szydełko nr 1, dużo chęci i wolnego czasu tak w skrócie można opisać "przepis" na zrobienie dużej serwetki.


Zanim zabrałam się do szydełkowania tego wzoru to wymyśliłam sobie, że będzie to mój pierwszy szydełkowy obraz. Jednak w miarę postępującej pracy i przybywających kolejnych okrążeń zrezygnowałam z tego pomysłu. Okazało się, że musiałabym po pierwsze mieć dużą ścianę a po drugie dużą ramę.



Serwetka ma około 50 cm średnicy i bardzo fajnie prezentuje się na stole.



Wzór tradycyjnie znalazłam na internecie. Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

12 komentarzy :

  1. Ślicznie wyszła ;). Wiele lat temu zrobiłam taką samą ale z nici do szycia (miałam taki szalony okres). Niestety już nie istnieje, została tak dokładnie zaplamiona herbatą, że po próbach wybielenia nici się aż rozpuściły ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta serweta to istny majstersztyk. Podziwiam, jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest przepiękna - ja tak nie potrafię - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) taka serweta pasowałaby do pokoju mojej mamy :) taka delikatna, a zarazem mocna - świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna,kłoski zawsze mi się podobają,

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wykonanie i wzór. Tez jakis czas temu zaczelam szydelkowac serwetki z zamyslem wkomponowania ich w rame i zrobienia malej serwetkowej galerii na scianie, ale mam problem ze znalezieniem kwadratowych ramek :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna serweta :-) Przepiękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna serweta, bardzo ciekawy wzór, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń