Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 3 października 2016

Okrągła serwetka zrobiona na szydełku

Kordonek Maxi firmy Madame Tricot, szydełko nr 1, dużo chęci i wolnego czasu tak w skrócie można opisać "przepis" na zrobienie dużej serwetki.


Zanim zabrałam się do szydełkowania tego wzoru to wymyśliłam sobie, że będzie to mój pierwszy szydełkowy obraz. Jednak w miarę postępującej pracy i przybywających kolejnych okrążeń zrezygnowałam z tego pomysłu. Okazało się, że musiałabym po pierwsze mieć dużą ścianę a po drugie dużą ramę.



Serwetka ma około 50 cm średnicy i bardzo fajnie prezentuje się na stole.



Wzór tradycyjnie znalazłam na internecie. Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

25 komentarzy :

  1. Ślicznie wyszła ;). Wiele lat temu zrobiłam taką samą ale z nici do szycia (miałam taki szalony okres). Niestety już nie istnieje, została tak dokładnie zaplamiona herbatą, że po próbach wybielenia nici się aż rozpuściły ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda że Twoje dzieło nie przetrwało bo serwetka prezentuje się naprawdę fajnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ta serweta to istny majstersztyk. Podziwiam, jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest przepiękna - ja tak nie potrafię - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wydaje mi się że przy odrobinie cierpliwości i samozaparcia też dasz radę (wiem co mówię bo jestem samoukiem). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Piękna :) taka serweta pasowałaby do pokoju mojej mamy :) taka delikatna, a zarazem mocna - świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna,kłoski zawsze mi się podobają,

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna można schemat prosić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie i wzór. Tez jakis czas temu zaczelam szydelkowac serwetki z zamyslem wkomponowania ich w rame i zrobienia malej serwetkowej galerii na scianie, ale mam problem ze znalezieniem kwadratowych ramek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Masz świetny pomysł z oprawianiem serwetek i wieszaniem na ścianie jako obrazów. Spróbuj poszukać ram na zamówienie nie są tanie ale za to będą idealnie dobrane. W moim mieście jest zakład, który zajmuje się oprawą obrazów, zamówiłam w nim ramę do obrazu wyszytego krzyżykiem wyszło super. Pozdrawiam :-)
      P.S mam nadzieje, że to miejsce dalej istnieje.

      Usuń
  8. Cudna serweta :-) Przepiękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta, bardzo ciekawy wzór, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna Gdzie mozna znalezc schemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, schemat jest z internetu i mam nadzieję że gdzieś w moim komputerze. Pozdrawiam ;-)

      Usuń