Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 3 grudnia 2017

Czarno-złoty naszyjnik z koralików Toho

Czarno-złoty naszyjnik zrobiłam z koralików Toho tym razem metodą peyote czyli szydełko zamieniłam na igłę :-)


Każdy z elementów został zrobiony oddzielnie, zszyty a następnie nałożony i przyklejony klejem do biżuterii na specjalne przeźroczyste bazy do koralików.


Pomiędzy poszczególnymi elementami umieściłam koraliki Fire Polish w dwóch rozmiarach 6 mm i 4 mm.



Użyłam dwóch eleganckich kolorów pasujących do siebie natomiast wzory nie są zbyt skomplikowane głównie pionowe pasy nie chciałam aby naszyjnik wyglądał pstrokato.



Naszyjnik prezentuje są bardzo okazale i powędrował jak większość moich prac w tym roku na prezent. Na szczęście zrobiłam odpowiednie zapasy i mam nadzieję że następny naszyjnik zrobiony ta technika będzie mój :-)


A tak wyglądają bazy przeze mnie wykorzystane.


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami proszę o kontakt na maila.

6 komentarzy :