Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 11 lutego 2014

Komplet szalik i czapka niebiesko - biały

Dzisiaj prezentuję szalik dziecięcy w kształcie kota, który zrobiłam w zeszłym roku na specjalne zamówienie dla mojej cioci. Oczywiście szalik nie był dla mojej cioci tylko dla jej trzyletniego wnuka.


Moja rodzina już wcześniej zachwyciła się zrobionymi przeze mnie szalikami kotami dlatego z przyjemnością zabrałam się do dziergania następnego kociaka. Szalik został wykonany w kolorystyce biało - niebieskiej. Niebieski to ulubiony kolor wnuka mojej cioci.
Efektami mojego dziergania byłam tak zachwycona, że szybko postanowiłam zrobić do kompletu białą czapkę oczywiście też w kształcie kota.


Komplet został wykonany z białej włóczki Dora i niebieskiej Pearl na drutach nr 3,5. 
A całość prezentuje się tak.


Jeżeli jesteś zainteresowana podobnym kompletem proszę o kontakt.

2 komentarze :

  1. Fajny komplecik. Może i ja podobny zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplecik jeszcze lepiej prezentuje się na dziecku, ten akurat był dla syna mojego kuzyna. Mały buntownik z ochotą nosił czapkę :-)

      Usuń