Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 6 lutego 2014

Sweterek w kolorze ecru z kotkiem

Dzisiaj zmiana tematu mojego dziergania :-) czyli krótki przerywnik w prezentowaniu szali przeze mnie wykonanych. Pora na pokazanie kolejnego sweterka dziecięcego z kolorową aplikacją.



Sweterki dziecięce są bardzo wdzięcznym tematem do dziergania a w połączeniu z motywem kolorowych zwierzaków, można uzyskać bardzo ciekawe efekty.


Ten sweterek został przeze mnie wykonany bez szczególnej potrzeby. Miałam niewielką ilość włóczki, dużo czasu i jeszcze większą chęć zrobienia czegoś nowego. W ten oto sposób powstał dziecięcy sweterek z kociakiem w rozmiarze 92.


Długo się zastanawiałam co zrobić z tym moim małym "dziełem" i w końcu wpadłam na pomysł, że sweterek zostanie przeznaczony na cel charytatywny. Obecnie bardzo często są organizowane aukcje, kiermasze, festyny gdzie można nabyć rożnego rodzaju przedmioty a kwota uzyskana ze sprzedażny zostaje przeznaczona na leczenie ciężko chorego. Niestety na ostatnią aukcje jak była organizowana w moim rodzinnym mieście w zeszłym roku spóźniłam się tzn. sweterek dotarł na miejsce ale okazało się że rzeczy  przeznaczone na licytacje należało zgłosić kilka dni wcześniej.


Sweterek dalej czeka na swoją chwilę a póki co służy mi za reklamę :-))
Dodam tylko że został wykonany z włóczki Dora na drutach nr 3,5.
O akcji charytatywnej, na której będzie wystawiony w/w sweterek na pewno poinformuję wszystkich na tym blogu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz