Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 9 lutego 2014

Odskocznia od druciarni

Ostatni tydzień to jedno wielkie szaleństwo, które odciągnęło mnie skutecznie od mojej druciarni. 

  • Po pierwsze leczyłam kontuzję palca (o mało co go nie odcięłam nowo zakupionym nożem do krojenia chleba), na szczęście boli coraz mniej. 
  • Po drugie same imprezy urodzinowe i związane z nimi przygotowania. Najpierw urodziny mojej mamy. Z tej okazji postanowiłam zamówić dla niej kosz wiosennych kwiatów, który z dnia na dzień jest piękniejszy.


Mój brat z żoną mamie wręczył przepiękne storczyki. 


A najmłodszy w rodzinie czyli bratanek dał babci koszyk z białymi fiołkami


Doskonale wiemy że nasza mam uwielbia kwiaty i dbamy o to aby przy najmniejszej okazji wręczyć jej bukiet a całość prezentuje się tak.


Kolejna impreza, wczoraj bawiłam się w gronie przyjaciół na urodzinach. Zabawa była naprawdę super co potwierdzają zdjęcia :-))

 



Muszę przyznać, że koledze Irkowi z piwem do twarzy :-))


Jola ze swoim mężem szejkiem :-))


A tak wyglądało wyrywanie następnej niewiasty do haremu :-))


Szejkom zawsze mało :-)


A co mi tam, jak do haremu to tylko z przyjaciółkami.

 

Krótka narada i w haremie bawimy się tak - tego żaden szejk się nie spodziewał

 


 Bukiet dla solenizantki:




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz