Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

piątek, 24 stycznia 2014

Niebieski szal w liście szaro srebrne

Niebieski szal w szaro srebrne liście powstał na specjalną okazję. W połowie zeszłego roku zaprosiłam do siebie przyjaciółkę, z którą nie widziałam się od kilku miesięcy i własnie na tą okazje postanowiłam specjalnie dla niej zrobić szal.


Kolor podstawowy szala od samego początku był oczywisty, moja przyjaciółka jest miłośniczka wszystkiego niebieskiego :-)), pozostała tylko kwestia wybrania drugiego koloru czyli koloru liści.


Wielkiego wyboru w kolorystyce nie miałam a włóczka szara ze srebrnym dodatkiem bardzo mi się spodobała więc wybrałam ten kolor.


Szal został zrobiony z włóczki Kocurek z błyskiem, na drutach nr 3,5.


Moja przyjaciółka prezentem była bardzo zaskoczona:
  • po pierwsze nie spodziewała się prezentu
  • po drugie nie wiedziała że dziergam na drutach (a znamy się już dłuższy czas)
  • po trzecie dużym zaskoczeniem ale za to bardzo pozytywnym okazało się wręczenie ciepłego szala na chłodne miesiące w ciepły czerwcowy dzień.


Mojej przyjaciółce tak spodobał się prezent, że na spacer do parku wybrała się w nowym szalu. Przy okazji Aga, chciałam podziękować za sesję zdjęciową :-) 


4 komentarze :

  1. super moze schemacik mozna prosic aldonka3553@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat nie jest mój ale mogę podpowiedzieć gdzie go można znaleźć. Proszę zajrzeć na forum maranciaki tam można znaleźć wiele ciekawych inspiracji nie tylko druciano - szydełkowych.

      Usuń
  2. Świetny, super kolorki i chyba sama sobie coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Proszę się pochwalić jak szal już będzie gotowy :-)

      Usuń