Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 11 stycznia 2014

Różowy komin

Jakiś czas temu kupiłam włóczkę Star w kolorze "brudnego" różu tylko dlatego, że bardzo mi się podobał kolor. Włóczka dość długo leżała w szafie i w końcu postanowiłam zrobić sobie na tą zimę ciepły komin.


Komin lub jak to woli otulacz szyi wygląda super, jest bardzo ciepły i żadna zima nie jest mi straszna. 


Zrobiony został od góry w dół. Komin ma wzór, który składa się z 10 warkoczy natomiast każdy warkocz ma 12 oczek 


Obwód komina w górnej części wynosi 44 cm, na dole ok 128 cm, długość komina wynosi ok 56 cm. 
Na wysokości 18 cm od góry zmieniłam strony robótki tzn. lewą stronę zaczęłam przerabiać jako prawą z wzorem, dzięki czemu golf komina po wywinięciu ma warkocze na tej samej stronie co reszta robótki. :-)


Dodam tylko że całość została wykonana na drutach nr 4,5.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany takim lub podobnym kominem proszę o kontakt.

2 komentarze :

  1. cudo podaj prosze schemst aldonka3553@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, podaję linka do schematu. Schemat jest mojego autorstwa w przypadku pytań służę pomocą.
      http://welnomaniaczka.blogspot.com/2014/08/wzor-warkoczy-do-rozowego-komina.html

      Usuń