Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 12 stycznia 2014

Żółty sweterek z kocią rodziną

Pod koniec zeszłego roku zostałam poproszona o zrobienie sweterka dla dwuletniej dziewczynki. Osoba zamawiająca miała tylko jedna prośbę - sweterek miał być kolorowy.
Przeszukałam swoje włóczkowe zapasy i na sweterek wybrałam kolor żółty. Następnie zaczęłam szukać odpowiedniego wzoru. Na internecie znalazłam wzór kociaków, który został przeze mnie mocno zmodyfikowany. W ten oto sposób powstał żółty sweterek z kocią rodziną.


Do wykonania sweterka użyłam włóczki Star (kolor żółty) a na kociaki włóczek Dora, Mimoza Natura, Dalia oraz drutów nr 3,5.


W grudniu zostałam poinformowana, że dwulatce spodobały się kociaki na sweterku. Połączenie dzieciaków i kociaków po raz kolejny okazało się bardzo dobrym wyborem.

4 komentarze :

  1. Wełnomaniaczko super kociaki a misiek rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Świat dziecięcych sweterków jest bardzo wdzięcznym tematem do dziergania. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Super Ci to wychodzi, bardzo mi sie podoba ten sweterek a kotki są śliczne
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażka, bardzo dziękuje :-))
      Jeśli chcesz to też mogę Tobie taki sweter z kociakami wydziergać :-))

      Usuń