Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 28 stycznia 2014

Poduszka grafitowa

Dzisiaj prezentuje pierwszą zrobioną przez siebie poduszkę a dokładnie ubranko na poduchę.


Efektami swojego dziergania, muszę się przyznać całkiem nieskromnie jestem oczarowana.
Poduszka zrobiona jest z włóczki grafitowej Merino Gold na drutach nr 5. Na wzór wybrałam trzy proste warkocze (w tym tygodniu postaram się dla zainteresowanych uzupełnić dane dot. wszystkich splotów jakich użyłam w moich robótkach).



Poduszka ma wymiary 40 cm na 40 cm. Od spodu  jest zapinana na trzy drewniane guziki (kupienie ciekawych drewnianych guzików w mojej okolicy graniczy z cudem niestety ze względu na ograniczenia czasowe zakup na internecie nie był brany pod uwagę).


Dodam tylko, że do kompletu muszę jeszcze wydziergać trzy poduszki: dwie jasne i jeszcze jedną w kolorze grafitowym (w rzeczywistości kolor jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciu).

2 komentarze :

  1. Czy mogę liczyć na schemat wzorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma problemu tylko muszę odnaleźć swoje notatki ponieważ wzór był skomponowany przeze mnie. Pozdrawiam ;-)

      Usuń