Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 4 kwietnia 2015

Wielkanocne kokoszki

Dosłownie w ostatniej chwili przed świętami udało mi się zrobić kolorowe, ażurowe kokoszki.


Po zrobieniu czapeczek nie miałam już czasu na wykonanie innych ozdób wielkanocnych.  Jednak ten wzór, który znalazłam na internecie kliknij tutaj tak mi się spodobał że nie mogłam go sobie odpuścić.



Kokoszki były wczoraj wykańczane, późnym popołudniem naciągane i usztywniane, dzisiaj suszone suszarką do włosów :-) a teraz są niezwykłą ozdoba mojego stołu.




Chciałam podziękować autorce bloga http://splocik.blox.pl/2009/02/Wielkanocna-kokoszka.html za udostępnienie wzoru i bardzo czytelny opis :-) 

11 komentarzy :

  1. Cudne kurki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, w ostatniej chwili robione w przyszłym roku muszę się lepiej przygotować do świąt. Gorąco pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Śliczne :)
    Udanych Świąt Wielkiej Nocy, spokoju, radości, ciepła :)
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi i bardzo cieszę się, że zrobione na szybko, dały tyle radości. :)
    Wyszły Ci piękne kokoszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i szczerze przyznaję że bez Twojego opisu na blogu jak zrobić kokoszki mój wielkanocny stół nie byłby tak kolorowy. Gorąco pozdrawiam i dziękuje za inspiracje ;-)

      Usuń
  4. Wspaniałych Radosnych Świąt Wielkanocnych Smacznego jajeczka i dużo zdróweczka☺ Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo tego że złapała mnie grypa to święta były bardzo udane, dziękuje :-)

      Usuń
  5. Zmieniłam miejsce blogowania i aktualny adres do instrukcji wykonania kurki jest taki:
    https://splocik2.blogspot.com/2009/02/wielkanocna-kokoszka.html
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń