Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 22 lipca 2015

Chusta w odcieniach błękitu

W końcu się doczekałam  i mam pierwsze zdjęcia mojej robótki zrobione w plenerze :-)



Chustę zrobiłam kilka miesięcy temu ale dopiero teraz ją prezentuję.


Zrobiona jest z cieniutkiej, cieniowanej włóczki (niestety nie pamiętam jej nazwy) wzorem ażurowym.


Jest wystarczająco duża żeby otulić się nią na kilka sposobów co prezentuje modelka :-)


Dłuższy bok ma ok 236 cm natomiast krótsze boki mają po 100 cm każdy




Jeżeli jesteście zainteresowani zrobieniem podobnej chusty i potrzebujecie wskazówek to kliknijcie tutaj


Niżej podaje schemat ażurowego wzoru, który znalazłam w gazetce Sabrina Wydanie Specjalne - Wzory na druty 2/2013 (wzór 23)




Asiu, Mati dziękuje za przepiękne zdjęcia mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wzbogacicie mojego bloga. Przy okazji przyjmijcie moje gratulacje z okazji dostania się do wybranego liceum (trzymam za Was kciuki )


Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

9 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdjęcia to zasługa mojego bratanka i jego koleżanki. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Chusta jest piękna , zdjęcia są profesjinalne, dziś odkryłam Twego bloga i już jestem zakochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuje, dziękuje, cieszę się, że mam nowego obserwatora i witam na moim blogu. Pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  3. Piękna chusta, kolor uroczy, świetny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ! Piękne kolory i śliczne ażury - bardzo mi się podoba :-)
    Zdjęcia wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zdjęcia to zasługa mojego bratanka i jego koleżanki. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Chusta śliczna. Mam ogromną prośbę, czy może Pani wstawić wyraźne zdjęcia czytania wzorów na druty? Może być w częściach tak aby można było przeczytać. Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie. Liliana

    OdpowiedzUsuń