Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 23 lipca 2015

Włóczka Alize Miss Batik

Dzisiaj miałam bardzo udany dzień. Razem z moimi przyjaciółkami wybrałam się na zakupy włóczkowe. Zakupy tym bardziej udane, że otrzymałam włóczkę w prezencie do przetestowania. :-)



10 motków po 50 g włóczki Alize w cudnych cieniowanych kolorach.
Włóczka w  motku w dotyku wydaje się troszkę "sztywna" ale bez obaw, ja oczywiście zabrałam się od razu za testowanie nowego prezentu i muszę przyznać, że w robótce jest nie tylko miękka ale i bardzo przyjemna w dotyku.  


Alize Miss Batik to 100% bawełny merceryzowanej, jeden motek 50 g = 280 m.

Przy okazji wyjaśnię co oznacza merceryzacja  -  jest to działanie roztworem ługu sodowego na włókna lub tkaninę bawełnianą w celu nadania pięknego jedwabistego połysku, trwałości i miękkości (słownik wyrazów obcych PWN)



Włóczkę można kupić w Pasmanterii Nova, która mieści się w Katowicach na ulicy Mickiewicza  6 (obok Skarbka) i w Siemianowicach Śl. na ul. Świerczewskiego 23  a także w pasmanterii Makeland kliknij tutaj

16 komentarzy :

  1. Cudowne moteczki :-) To wspaniale, że dostałaś je do testowania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cudowne, jestem w trakcie testowania i robię szla na szydełku. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam Alize Miss Batik! Właśnie skończyłam bluzeczkę z niej... tylko trochę inny kolor ;) Włóczka jest bardzo przyjemna w noszeniu. Na pewno coś z niej fajnego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz pochwalić się bluzką chętnie zobaczę, gorąco pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. jest na moim blogu :)
      teraz robie kolejną z tej samej nitki, bo tak mi sie bardzo spodobała :)

      Usuń
    3. Odwiedziłam Twojego bloga, miałaś super pomysł na tą bluzkę. Dzięki za inspiracje, pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Kolory przepiękne a włóczka rzeczywiście fantastyczna. Ostatnimi czasy używam tylko alize :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też się zwiąże z ta włóczką na dłużej, naprawdę jest super. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna włóczka , szkoda ze ja takich prezentów nie dostaje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka jest piękna a opinią na jej temat podzielę się w osobnym poście. Ja uwielbiam włóczkowe prezenty, dają tyle radości ;-)

      Usuń
  5. Ja ją poznałam jakiś czas temu i ją uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją własnie poznaję i muszę przyznać że włóczka jest super. Robię z niej szal a teraz żałuje że nie zaczęłam z niej robić bluzki. ;-(

      Usuń
  6. Włóczka jest naprawdę świetna i ma super fantastyczne kolory,zazdroszczę prezentu.Zapraszam na mojego bloga jest nowy post po długiej przerwie http://edytaknop.blogspot.com/,a także zapraszam na mój pierwszy artykuł http://srebrnaagrafka.pl/sklep/edytaknop/artykuly/jak-sie-zaczela-moja-przygoda-z-drutami Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Gratuluje artykułu, pozdrawiam ślicznie ;-)

      Usuń
  7. Dzień dobry. Chciałabym zapytać - może taka wełnomaniaczka będzie wiedzieć ;) - czy istnieje jakiś sklep internetowy z dużym wyborem kolorystycznym kordonków, w którym można wyszukiwać produkty po kolorze? Potrzebuję konkretnych kolorów lub odcieni do moich kolejnych projektów, ale wyszukiwanie ich po tysiącu sklepach internetowych, gdzie i tak nie ma tego, czego szukam, to dla mnie prawdziwa katorga. A ze sklepów stacjonarnych już w ogóle zrezygnowałam, bo jak się okazuje, w takim Poznaniu w sklepach pasmanteryjnych wybór kolorystyczny kordonków jest taki jak w najmniejszym sklepiku w małym miasteczku. Czy mogłabym prosić o polecenie jakiegoś dobrego sklepu internetowego? Baśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze się przyznam, że nie mam pojęcia co mogłabym polecić. Ja kupuje często w hurtowni tylko że to jest duży problem ponieważ zakupy trzeba robić na zbiorcze opakowania anie na sztuki. Wybór jest znacznie większy niż w normalnych pasmanteriach ale jak trzeba dobrać coś ekstra to i tak okazuje się że tego akurat nie ma. Dziewczyny może Wy polecicie jakiś sklep internetowy z kordonkami. Pozdrawiam i czekam na odzew :-)

      Usuń