Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 1 lipca 2015

Podkładki liście

W zeszłym roku zrobiłam kilka liści na szydełku, do jednego z nich postanowiłam wyszydełkować sześć podkładek pod filiżanki.






Podkładki zostały zrobione z cienkiego białego kordonka natomiast brzegi i ogonki liści są wykonane z brązowego metalizowanego kordonka.


Z tego samego brązowego kordonka został zrobiony duży liść. 




Wzór na małe liście oczywiście znalazłam na internecie. 



Cały komplet prezentuje się bardzo elegancko a końcowym efektem jest tak bardzo zachwycona, że już dzisiaj planuję wykonanie kolejnych szydełkowych liści.



6 komentarzy :

  1. Superowe inne podkładki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, te akurat zrobiłam na prezent teraz koniecznie muszę zrobić dla siebie. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Wspaniałe podkładki :-) Śliczne listeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak dobrze się prezentują, że będę następne listki. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  3. Ładny komplecik, ładnie się prezentuje. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń