Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 12 lipca 2015

Kolejny szydełkowy obrusik

Ten obrus już kiedyś zrobiłam i tak się spodobał mojej koleżance, że zamówiła taki sam na prezent urodzinowy.



Obrus robi się w miarę szybko, wzór nie sprawia żadnych niemiłych niespodzianek a po wykończeniu i naciągnięciu prezentuje się naprawdę bajecznie :-)



Do zrobienia tego obrusu wykorzystałam tak jak poprzednio kordonek Perle 5 producenta Madame Tricote oraz szydełko nr 2 mm. Szerokość obrusa ma ok 70 cm.



Aby obrus nabrał odpowiedniego kształtu należy go nakrochmalić (usztywnić) i naciągną czyli wbić całą masę szpilek równocześnie rozciągając robótkę od środka na zewnątrz. Te małe kolorowe kropki na zdjęciach niżej to są właśnie szpilki :-)



Osobom zainteresowanym podaję schemat (oczywiście znaleziony ma internecie)



Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami proszę o kontakt na maila.

10 komentarzy :

  1. bardzo ładny, chętnie skorzystam ze schematu :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Piękna praca, śliczny wzór. Chętnie skorzystam ze schematu, dziękuję. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za miłe słowa, cieszę się że moje praca podobają się innym. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Przepiękny obrus :-) Cudowny wzór i perfekcyjne wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wełnomaniaczko a na czym ty naciągasz robótki? tj. masz jakąś ramę czy jak???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat naciągałam na kanapie, którą zabezpieczyłam zielonym materiałem. Mam też styropian (budowlany do ocieplania ścian), który dostałam od koleżanki - idealnie się sprawdza. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. ooo Super dziękuję za podpowiedź

      Usuń
    3. Bardzo proszę ;-) pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń